
Obytné budovy
Menej problémov s výťahom – šťastnejší obyvatelia.
Presne to, čo naznačuje samotný názov – služba, ktorá využíva analytiku založenú na umelej inteligencii na identifikáciu potenciálnych problémov vo vašom zariadení predtým, ako spôsobí ťažkosti. Ako ale prediktívny servis prospieva vášmu podnikania a budovám? Pozrite sa zblízka.
Menej problémov s výťahom – šťastnejší obyvatelia.
Lepší pohyb osôb – lepšia produktivita vašich pracovníkov v kanceláriách.
Neprerušovaný pohyb osôb a tok príjmov.
5-hviezdičkový zážitok z výťahu pre vašich hostí.
Zaistenie rýchleho a spoľahlivého pohybu pacientov.
Služba KONE 24/7 Connected Services poskytuje cenné informácie o nadchádzajúcich potrebách servisu a identifikuje potenciálne problémy skôr, ako spôsobia ťažkosti. Prepájame vaše výťahy a eskalátory s našou cloudovou službou a používame analytiku založenú na umelej inteligencii na inteligentnejšie prediktívne rozhodovanie o servise, ktoré posúva pohyb osôb na úplne novú úroveň.
Prediktívny servis založený na umelej inteligencii zvyšuje hodnotu vašej budovy a predlžuje životnosť zariadení.
Kontinuálna analýza výkonu a rizík znižuje riziko porúch a zlepšuje prístupnosť.
Nepretržité monitorovanie znamená, že ste okamžite informovaní, ak nastane problém, a môžete plánovať dopredu pre potreby budúceho servisu.
Služba KONE 24/7 Connected Services už pomohla zlepšiť spoľahlivosť a výkon desiatok tisíc rôznych zariadení v budovách všetkých typov.
Nepretržité monitorovanie zvyšuje bezpečnosť a zlepšuje prístupnosť. Konečným výsledkom sú hladký pohyb osôb a spokojní používatelia.
Aktívnou identifikáciou a opravou problémov skôr, ako spôsobia ťažkosti, šetríme čas správcom objektu a znižujeme ich pracovnú záťaž. Odporúčania založené na faktoch pre plánovanie správy majetku pomáhajú predĺžiť životnosť zariadení.
Keď vaše zariadenie beží hladko, funguje aj vaše podnikanie. Vďaka proaktívnemu riešeniu problémov a optimalizácii plánov servisu podľa vašich potrieb podporujeme pohyb osôb a vaše podnikanie.
Inteligentný prediktívny servis a plánovanie správy majetku na základe faktov vám pomôžu prijímať lepšie investičné rozhodnutia a predlžujú životnosť zariadení.
Podiel proaktívne vykonávaných servisných úkonov počas prvých 2 rokov:
Zníženie počtu telefonátov počas prvých 2 rokov:
Inteligentný prediktívny servis, ktorý udržuje vašu budovu v pohybe
Neustále sledujeme, ako sa vášmu zariadeniu darí.
Inteligentná technológia analyzuje potreby servisu a deteguje potenciálne problémy skôr, ako spôsobia výpadok.
Naši technici získajú správne informácie v správny čas, aby mohli problémy vyriešiť rýchlo.
Budeme vás plne informovať o všetkej práci, ktorú robíme, a o jej výsledkoch.
Pozrite sa bližšie na to, ako služba KONE 24/7 Connected Services funguje
Informácie o servise v reálnom čase na dosah ruky
Služba KONE Online vám a vášmu tímu poskytuje nepretržitý prístup k údajom o výkone, servise, poruchách a opravách všetkého vášho zariadenia prostredníctvom ľahko použiteľného webového portálu.
S mobilnou aplikáciou KONE Mobile môžete mať kdekoľvek a kedykoľvek aktuálne informácie o všetkom, čo sa deje s vašimi zariadeniami. Môžete si vybrať, či chcete na svoj smartfón dostávať upozornenia o stave zariadenia, plánoch servisu a priebehu všetkých servisných prác, ktoré pre vás zabezpečujeme.
Vyplňte kontaktný formulár a my vás budeme kontaktovať