Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate siteKONE Hotely
Čo je prediktívna údržba?
Stručne povedané, je to služba, ktorá využíva analytiku založenú na umelej inteligencii na identifikáciu a opravu potenciálnych problémov s vašimi výťahmi, eskalátormi a automatickými dverami v budovách, skôr ako spôsobia problémy. Naša prediktívna údržba sa nazýva KONE 24/7 Connected Services.
Návštevníci hotela môžu byť kritickí
Vzhľadom na množstvo online recenzií a pokrytie na sociálnych sieťach je význam dojmu hostí zásadný. To je dôvod, prečo je prediktívna údržba nevyhnutnosťou, ak sa snažíte zaistiť príjemný pobyt a udržať si dobrý imidž značky. O pocit spoľahlivosti môžete ľahko prísť a je ťažké získať ho späť.

Lepší imidž značky:
vyvarovanie sa väčších problémov znamená lepší dojem zákazníkov, lepšie recenzie a spolu s nadštandardnými službami odôvodňuje prémiové ceny izieb.

Plynulý pohyb ľudí:
inteligentná prediktívna údržba znižuje počet prerušení prevádzky a zlepšuje pohyb ľudí počas špičky.

Menej prestojov a menej sťažností:
automatické nahlasovanie a analýza problémov obmedzujú prestoje a sťažnosti hostí.

Optimalizácia s využitím dát:
vďaka špičkovým dátam je jednoduchšie optimalizovať pohyb ľudí, predĺžiť životnosť zariadení a prijímať informované investičné rozhodnutia.
„Návštevníci hotela si platia za kompletný zážitok. Ak sa niečo pokazí, je to problém. Služba KONE 24/7 Connected Services je svojím spôsobom niečo ako poistenie zabraňujúce negatívnej spätnej väzbe.“
Kristoffer Ekström, manažér predaja, KONE Fínsko
Kontakt
Sample form