We are happy to start the cooperation with you. Our service teams keep your equipment working at its best and our preventive maintenance helps prevent problems before they appear. If your equipment malfunctions we will keep you and your end-users well-informed on downtime and on-site work. Our Customer Care Center agents are happy to answer any questions you might have related to your equipment or the maintenance.
Customer Care Center
The team at our customer care center is ready to take your call 24/7. Staff in our national call centers speak your language, and know your equipment and your situation. All of our staff are fully committed to providing top quality, responsive service.
Tel: 123 4567
How we respond to service requests
Available to answer service requests 24/7
End-to-end process: from receiving call, to dispatching a technician, to
successful resolution
Technicians receive service requests on mobile devices and respond
immediately, with full knowledge of the problem
Thank you for choosing KONE Maintenance!
Safety is our top priority
Elevator safety involves everyone from maintenance service providers to building owners and users. Using elevators properly helps ensure a safe and comfortable ride for everyone. Take a look at our elevator safety video to see how little things matter in safety.
Watch the video
Bezpečnostné pokyny pri používaní výťahov
Správne používanie výťahov pomáha zaistiť bezpečnú a pohodlnú jazdu pre všetkých. Použite tieto jednoduché tipy, aby ste predišli zraneniu.
BUĎTETRPEZLIVÍ
Ak je kabína plná, buďte trpezliví a počkajte na ďalšiu. Nepreťažujte výťah a neprekračujte jeho nosnosť.
VSTUPDO VÝŤAHU
Pri vstupovaní do výťahu pokračujte až do zadnej časti kabíny, choďte čelom dopredu a nezdržujte sa v priestore dverí.
DETI A VÝŤAHY
Deti musia byť v sprievode dospelých a pri jazde by sa mali držať madla. Domáci maznáčikovia musia byť nakrátko na vodidle.
VŠÍMAJTE SI,KADIAĽ IDETE
Pri vstupovaní do výťahu alebo vystupovaní z neho vždy sledujte svoje kroky, výťah nemusí byť na úrovni zeme.
BUĎTE OSTRAŽITÍ
Ak spozorujete na výťahu niečo neobvyklé, napríklad rozbité zrkadlo alebo divný hluk, informujte správcu budovy alebo servisnú firmu.
DRŽANIE DVERÍ
Ak chcete výťah zdržať kvôli dobiehajúcej osobe, používajte tlačidlo otvorenia dverí.
KEDY NEPOUŽÍVAŤVÝŤAH
V prípade požiaru alebo inej havarijnej situácie výťah nepoužívajte.
JEDNAJTE S ROZUMOM
Nehrajte sa vo výťahu ani okolo neho.
OTVÁRANIE DVERÍ
Nepokúšajte sa udržať dvere vkladaním predmetov alebo častí tela do ich dráhy. Namiesto toho používajte na otváranie dverí tlačidlo.
V PRÍPADE ZASEKNUTIA
Ak sa zaseknete vo výťahu, stlačte núdzové tlačidlo a počkajte, než vám pracovníci servisného centra pomôžu. Nepokúšajte sa dostať von sami.
PRI NAKLADANÍ VÝŤAHU
Nepreťažujte výťah ani neprekračujte jeho nosnosť, keď presúvate ťažké alebo rozmerné predmety. Vyhľadajte servisný alebo nákladný výťah, prípadne namiesto toho použite schodisko.
Thank you for choosing KONE Maintenance!
Stay up to date at all times
With the KONE Mobile app, you are kept up to date on all maintenance work, even when you are out and about. You always know what work is carried out and how the service has been delivered. Watch a video of how the KONE Mobile app works.
Watch the video
Cookies
Cookies používame k optimalizácii funkčnosti stránok a na to, aby sme vám poskytli čo najlepší zážitok. Ak vám vyhovuje a prijímate všetky súbory cookies, jednoducho kliknite na tlačidlo "Súhlasím". Viac informácií nájdete v prehlásení o ochrane osobných údajov.
WELCOME TO KONE!
Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?