Prečo spokojní zamestnanci znamenajú spokojných zákazníkov

Zdieľať túto stránku

Aké je tajomstvo budovania skvelej firemnej kultúry?

Štúdie opakovane preukázali, že spoločnosti so zapojenými a spokojnými zamestnancami majú lepšie vzťahy so zákazníkmi. Keďže časopis Forbes opäť označil spoločnosť KONE za jedného z najlepších zamestnávateľov na svete, pozrieme sa na to, čo tvorí skvelú firemnú kultúru a ako pomáha vyčariť úsmev na tvárach našich kolegov a zákazníkov.

Publikované nov-06-2023

Čo spája servisného technika spoločnosti KONE v Severnej Amerike, manažéra pobočky v strednej Európe a špecialistu na výskum a vývoj v našom závode Kunshan v Číne?

Odpoveďou je jedinečná a silná kultúra spoločnosti KONE, ktorá riadi spôsob, akým našich 60 000 zamestnancov spolupracuje, vidí svet a stavia našich zákazníkov do centra všetkého, čo robíme. V roku 2023 časopis Forbes opäť zaradil spoločnosť KONE medzi najlepších zamestnávateľov na svete a na základe tohtoročného prieskumu, ktorého sa zúčastnilo 170 000 zamestnancov v 55 krajinách, patríme medzi 700 najlepších globálnych spoločností.

Forbes v spolupráci s výskumnou agentúrou Statista zisťoval odporúčania a postrehy zamestnancov nadnárodných spoločností a inštitúcií. Respondentov sa pýtali, či by svoju spoločnosť odporučili rodine alebo priateľom, a aby ohodnotili svojho zamestnávateľa na základe kritérií, ako je rozvoj talentov, rozmanitosť a primeraná hrdosť na produkt alebo službu, ktorú spoločnosť ponúka.

Naši talentovaní a skvelí ľudia sú našou najväčšou devízou a veríme, že spokojní zamestnanci robia spokojných zákazníkov.

Čo sa teda podieľa na budovaní víťaznej firemnej kultúry?

Prieskum časopisu Forbes medzi 170 000 zamestnancami globálnych spoločností v 55 krajinách opäť zaradil spoločnosť KONE medzi najlepších zamestnávateľov na svete.
Prieskum časopisu Forbes medzi 170 000 zamestnancami globálnych spoločností v 55 krajinách opäť zaradil spoločnosť KONE medzi najlepších zamestnávateľov na svete.

Všichni na tom máme svůj podíl

Kultúru spoločnosti KONE vytvára to, čo robí každý z nás, čím podporujeme našich zákazníkov a kolegov, a aktivity, ktoré inšpirujú ľudí okolo nás a robia svet lepším.

Rozvíjať kultúru v spoločnosti KONE znamená neustále zapájať 60 000 zamestnancov, zhromažďovať údaje na prijímanie informovaných rozhodnutí a korekcií smerovania a monitorovať výkonnosť v porovnaní so strategickými cieľmi.

Analýza kultúry spoločnosti KONE odhalila, že zvyky a správanie, ktoré podporujú pocit angažovanosti zamestnancov, zahŕňajú otvorenosť a dôveru, podporu osobného prístupu a inovácie vedené zamestnancami.

Geniálne nápady vznikajú vtedy, keď sa snažíme navzájom spolupracovať, zdieľať svoje prístupy, diskutovať a učiť sa z chýb.

Jadrom kultúry spoločnosti KONE je záväzok skutočnej inklúzie a poskytovania priestoru rôznym hlasom. "Rôznorodosť a inklúzia sú pre podnikanie dobré," vysvetľuje Susanne Skippari, KONE's Executive Vice President of People & Communications. "Prináša to oveľa viac nápadov a lepší zdroj myšlienok a názorov."

Zostať zvedavý, učiť sa od iných a častejšie sa pýtať "prečo" sú jednoduché činnosti, ktoré môžeme všetci praktizovať a ktoré môžu viesť k väčšiemu úspechu.

"V spoločnosti KONE tvrdo pracujeme na budovaní kultúry, ktorá posilňuje postavenie zamestnancov a podporuje inklúziu," hovorí Skippari. "V inkluzívnej kultúre sa ľudia cítia bezpečne, môžu hovoriť o všetkom, klásť otázky a vyjadrovať svoje názory, čo nám pomáha stať sa lepšou spoločnosťou pre našich zamestnancov a zákazníkov."

Ďalšou dôležitou zložkou je zameranie na neustály osobný a profesionálny rozvoj.

Inklúzia, posilnenie postavenia a vzájomná dôvera medzi našimi zamestnancami, ktorí sú naším najcennejším bohatstvom, sú len niektoré z prvkov, ktoré podľa nás prispievajú k budovaniu víťaznej kultúry.
Inklúzia, posilnenie postavenia a vzájomná dôvera medzi našimi zamestnancami, ktorí sú naším najcennejším bohatstvom, sú len niektoré z prvkov, ktoré podľa nás prispievajú k budovaniu víťaznej kultúry.

Tajomstvo úspechu so zákazníkmi

Naša kultúra je kľúčom k budovaniu skvelej zákazníckej skúsenosti a začína sa počúvaním. Hoci svojich zákazníkov dobre poznáme, ich priority a bolestivé miesta nás môžu prekvapiť.

Preto vždy začíname tým, že zákazníkov povzbudíme, aby nám povedali, ako sa im darí a aké sú ich priority a ciele. Tento jednoduchý proces nám nielen pomáha vybudovať most medzi prioritami zákazníka a spôsobmi, ako ich môže spoločnosť KONE podporiť, ale je tiež rozhodujúci pre rýchlejšie dosiahnutie ideálnych riešení.

Cookies

Cookies používame k optimalizácii funkčnosti stránok a na to, aby sme vám poskytli čo najlepší zážitok. Ak vám vyhovuje a prijímate všetky súbory cookies, jednoducho kliknite na tlačidlo "Súhlasím". Viac informácií nájdete v prehlásení o ochrane osobných údajov.