Komunikačné kanály pre zákazníkov

Buďte v obraze kdekoľvek a kedykoľvek

Zostaňte neustále v obraze o stave zariadenia a servisných aktivitách

img_Customer_communication_02_Content_block-950x540

Sledujte svoje zariadenie v reálnom čase

Všetky informácie o vašich výťahoch a eskalátoroch si môžete zobraziť v reálnom čase.

img_Customer_communication_03_Content_block-950x540

Majte prehľad o tom, čo robíme

Zobrazte si hotové, prebiehajúce či nadchádzajúce servisné služby, a to vrátane všetkých nákladov.

img_Customer_communication_04_Content_block-950x540

Získajte potrebnú pomoc

Kontaktujte odborníka zákazníckeho servisu ľahko a rýchlo, kedykoľvek budete potrebovať.

KONE Online

nformácie o servise v reálnom čase

img_Customer_communication_05_Content_block-950x540

Všetky údaje o údržbe na jednom mieste

Webový portál KONE Online poskytuje vám aj vášmu tímu nepretržitý prístup k údajom o výkone, údržbe, závadách a opravách pre všetky vaše zariadenia.

Môžete tu tiež kontrolovať servisné zmluvy, vytvárať si reporty o servisných aktivitách a nákladoch, čo vám pomôže s plánovaním a zostavovaním rozpočtu.

img_Customer_communication_06_Content_block-950x540

Prehľadné dáta

Na portáli KONE Online si môžete zobraziť dáta o dostupnosti zariadenia, výkone a nákladoch na opravy - a tiež dáta o tom, ako rýchlo sme reagovali na vaše servisné požiadavky. Vidíte tu aj údaje o núdzových volaniach či ďalších servisných prácach. Máte tak úplný prehľad o všetkom, čo sa s vašim zariadením práve deje.

K dispozícii máte dáta za dlhšie časové obdobie o výkone zariadenia a vynaložených nákladoch. S týmito dátami môžete lepšie plánovať a zostavovať rozpočet na nasledujúce roky.

Chcem prístup

KONE Online je dostupné všetkým zákazníkom, ktorí majú uzatvorenú servisnú zmluvu s KONE

KONE Mobile

Aktuálne dáta odkiaľkoľvek

img_04_Content_block-950x540-Planning-and-consulting

Okamžitý prehľad

S aplikáciou KONE Mobile môžete používať svoj smartphone na to, aby ste mali prehľad o všetkom, čo sa deje s vaším zariadením - a to vrátane zariadenia pripojeného k službe KONE 24/7 Connected Services. Je možné vybrať, aké notifikácie chcete dostávať - ​​napr. o stave zariadenia, plánoch údržby či priebehu akéhokoľvek servisného zásahu, ktorý práve vykonávame.

Stiahnite si aplikáciu a začnite

img_Customer_communication_08_Content_block-950x540

Komplexné údaje o údržbe vo vašom vrecku

KONE Mobile pomáha sledovať priebeh servisných zásahov, a to od nahlásenia poruchy až po sprevádzkovanie zariadenia - o všetkých krokoch získavate upozornenie. Máte tak jasný prehľad o tom, čo sa práve deje s vaším zariadením, či na ňom prebiehajú servisné práce, alebo je vôbec v prevádzke.

Poslať požiadavku na servisný zásah je s vašim smartfónom rovnako jednoduché a rýchle.

S KONE Mobile môžete zlepšiť plánovanie nadchádzajúcich výdavkov na prevádzku a opravy, vytvárať si detailné prehľady a analyzovať investície do budúcnosti.

Kontakt

Sdělte nám skrze formulář níže více o tom, jak vám můžeme pomoci. Náš tým vás bude kontaktovat co nejdříve.

Sample form






+420







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Other
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other




S odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním dat. Více informací najdete v Ochraně osobních údajů.


Cookies

Cookies používame k optimalizácii funkčnosti stránok a na to, aby sme vám poskytli čo najlepší zážitok. Ak vám vyhovuje a prijímate všetky súbory cookies, jednoducho kliknite na tlačidlo "Súhlasím". Viac informácií nájdete v prehlásení o ochrane osobných údajov.