Nahoru

Plán údržby šitý na mieru

Vypracujeme individuálny plán údržby prispôsobený na mieru vašim potrebám a stavu vášho zariadenia. Z našich troch balíčkov si môžete vybrať presne tú úroveň starostlivosti, ktorú potrebujete.

Profesionálny servis dostupný 24/7

Zákaznícke centrum KONE je k dispozícii nonstop na poskytnutie pomoci v prípade núdze. Jedno kontaktné telefónne číslo platí pre celú Českú republiku – 800 115 115. Naši odborne vyškolení kolegovia majú prístup k informáciám o aktuálnom stave každého zariadenia. Ihneď k vám dokážu vyslať servisného technika na vyriešenie problému.

Pomoc od skúsených profesionálov

Naši kvalifikovaní odborníci udržia vaše výťahy, eskalátory a automatické dvere v bezproblémovej a bezpečnej prevádzke. Pravidelne podstupujú dôkladné školenie týkajúce sa technického aspektu zariadení, zákazníckeho servisu aj prvej pomoci. Zároveň majú prístup ku globálnej databáze technického know-how, v ktorej nájdu riešenie aj k tým najneobvyklejším problémom.

online prístup k vašim dátam

Budete informovaní o postupe našich údržbových prác a o plánovaných aktivitách. Naša aplikácia KONE Mobile vás bude informovať o stave zariadenia priamo na vašom telefóne.

Elektronický komunikačný a informačný systém KONE Online poskytuje informácie v reálnom čase o stave výťahov, eskalátorov a automatických dverí, vrátane podrobných informácií o opravách a vzniknutých nákladoch.

Pozrite sa na video KONE Mobile

Preventívna údržba, ktorá zaisťuje optimálnu prevádzku vášho zariadenia

Preventívna údržba KONE pomáha zamedzovať problémom ešte pred tým, než vôbec vzniknú. Vykonávame údržbu vášho zariadenia na základe jeho využívania, veku a ďalších dôležitých faktorov. Váš plán vypracovaný na mieru zaisťuje, že na všetkých jednotlivých komponentoch a systémoch sa vykonáva servis v správny čas, a to v súlade so všetkými platnými predpismi, bez ohľadu na značku zariadenia.

Kontroly stavu zariadení, ktoré vám pomáhajú plánovať do budúcnosti

Zaistíme bezpečné a bezproblémové fungovanie vášho zariadenia. Vykonáme analýzu a poradíme vám, či je potrebná oprava alebo celková modernizácia.

Ako vybrať správneho poskytovateľa údržby

Domnievame sa, že najlepším spôsobom, ako začať hľadať vášho poskytovateľa údržby, je zamyslieť sa nad potrebami vašich užívateľov a zariadení, ako aj nad potrebami vašej budovy. Táto stránka uvádza niekoľko príkladov, aké by tie potreby mohli byť. Zároveň ale uvidíte aj to, ako vám s nimi môžeme pomôcť.

  • Vypracujeme individuálny plán údržby pre zariadenia všetkých značiek a typov na základe technických údajov a údajov o využívaní zariadení.

  • Systematickým skúmaním príčin poruchy sme schopní neustále znižovať poruchovosť zariadení našich zákazníkov.

  • Naše Zákaznícke centrum KONE je vám k dispozícii nonstop a reaguje na vaše zavolanie do 20 sekúnd.

  • Ak je potrebné vyslobodenie, sme na mieste čo najskôr, najneskôr však do hodiny.

  • Väčšinu bežne používaných náhradných dielov technici vozia so sebou, ostatné diely sú k dispozícii do 24 hodín. Mnoho opráv tak môžeme zvládnuť počas jedinej návštevy.

  • Naši technici ročne absolvujú viac ako 50 hodín školenia na zariadeniach všetkých značiek.

  • Vďaka našej preventívnej údržbe je zariadenie, na ktorom vykonávame údržbu, k dispozícii po 99,9 % celkovej doby.

  • Naše služby spĺňajú všetky miestne bezpečnostné predpisy a legislatívne požiadavky.

  • Naši technici absolvujú školenie pre zariadenia všetkých značiek a sme vybavení aj náhradnými dielmi pre iné značky.

VYSKÚŠAJTE SI NÁS A NECHAJTE NÁS VYPRACOVAŤ NEZÁVÄZNÚ OBJEDNÁVKU